ארגון בר מצווה בתקופה המודרנית, הופך עם השנים לארגון של אירוע בקנה מידה הדומה ואף משתווה להפקת חתונות, איפור כלות ולאירועים גדולים אחרים. ההורים, המבקשים להעניק לילדיהם את הטוב ביותר, ולאפשר להם ליהנות מיחס שווה מחבריהם לספסל הלימודים, הולכים עם הזרם, ומחפשים אחר דרכים לבצע ארגון בר מצווה איכותית, יוקרתית ומושלמת. במאמר שלפניכם, נבחן מספר דרכים לבצע ארגון בר מצווה על פי התנאים והדרישות של הנוער, בעידן המודרני של המאה העשרים ואחת.
ארגון בר מצווה – בחירת האולם
השלב בראשון בתהליך של ארגון בר מצווה, הוא שלב בחירת אולם האירועים בו יתקיים האירוע. ואכן, ישנם בישראל מספר רחב ביותר של אולמות וגני אירועים, ברמות שונות, והבחירה היא לא קלה, שכן מרבית האולמות מספקים אירוע בסטנדרט גבוה ביותר, והתחרות מאפשרת השגת מחיר סביר לכל הדעות. יחד עם זאת, כדאי לשים לב לתוספות אותן מציעים בעלי האולמות, כדוגמת סידור פרחים המגיע מחנויות המתמחות בביצוע משלוחי פרחים, וחושב שאכן סידור הפרחים יבוצע מחנות משלוחי פרחים, בכדי שיצא מקצועי ויפה. ולמעשה, התוספות, הן אלו אשר יעשו את ההבדל בבחירת גן אירועים או אולם אירועים בתהליך ארגון בר מצווה.
טיפ נוסף בבחירת אולם אירועים, כדאי לבחון את יציבות המבנה ולבדוק אם בוצעו באולם שיפוצים במסגרת תמא 38 או מסגרת אחרת. תמא 38, היא תכנית המבטיחה יציבות מבנה מפני רעידות אדמה, וכשירות כזו, מבטיחה את יציבות האולם גם עבור האורחים באירוע שלכם.
ארגון בר מצווה – בחירת ספקית קייטרינג
נושא חשוב נוסך אותו על המבצעים ארגון בר מצווה לבחון, הוא נושא ספקית הקייטרינג המתאימה לאירוע. אמנם, ניתן לבחור בדרך הקלה וללכת עם הקייטרינג של אולם האירועים או גן האירועים הנבחר, יחד עם זאת, ארגון בר מצווה המתבצע באופן מקצועי, יכלול בחינה של מספר ספקיות קייטרינג, על מאכליהן ועל שירותן ומחיריהן כמובן. המלצתנו היא להגיע לכמה שיותר אירועים ולבחון כמה שיותר ספקיות קייטרינג בעת ארגון בר מצווה, בכדי להגיע אל הקייטרינג המתאים ביותר לאירוע שלכם, וכמובן, לאפשרויות הכלכליות שלכם.
ישנן כיום ספקיות קייטרינג מקצועיות המספקות מאכלים ממיטב מטבחים ברחבי העולם, קייטרינג על טהרת המזון החלבי או מאכלי דגים, ובהחלט בעת ארגון בר מצווה המתבצע כראוי, כדאי לבחון את האפשרויות השונות העומדות בפניכם, ובעיקר, להתאים את סגנונות המאכלים לאופי האורחים הצפויים להגיע לחגוג אתכם את האירוע שלכם.