דף הבית / אירועים עסקיים / ימי גיבוש / הפקת אירועים עסקיים
הפקת אירועים עיסקיים - זיקוק

הפקת אירועים עסקיים

כיצד נמדד אירוע עסקי טוב? האם על פי איכות המזון המוגש בו? אולי על פי טיב הבידור או האירוע המרכזי? חשוב לזכור שאירוע עסקי הוא הוצאה מוכרת על פי פקודת מס הכנסה וככזה, הוא אמור להיות אירוע שבסופו של יום, יש בו תרומה כזו או אחרת לביצועים העסקים של החברה.
לא מעט חברות עסקיות וארגונים שונים בוחרים לערוך מעת לעת אירועים עסקיים גם מבלי שיש להם מטרה מוצהרת, וכשהאירוע נערך בלי מטרה, סביר להניח שבפועל, אכן לא תושג שום מטרה… אבל אם האירוע מתוכנן בצורה נכונה, הוא יכול לתרום רבות לתדמית החברה ולהיות השקעה שתשואה רבה בצידה.

באילו מקרים כדאי לערוך אירוע עסקי ואילו מטרות אפשר להשיג באמצעותו? על כך בכתבה הבאה:

שימור לקוחות

שימור לקוחות היא אחת מהפונקציות העסקיות החשובות ביותר. שימור לקוח קיים עולה (בכסף ובמשאבים אחרים, כמו זמן וכח אדם) בממוצע חמישית מעלות השגתו של לקוח חדש, ולפעמים, מעבר למוצר או לשירות שאתם מעניקים ללקוח, גם קצת יחס אישי מסייע לו להשאר איתכם לאורך ימים, ממש כאילו רכשתם עבורו טבעות נישואין לגבר או לאישה. אירוע עסקי שמיועד ללקוחות גורם להם להרגיש שאתם מעריכים אותם ומוקירים את העובדה שהם בוחרים בכם פעם אחר פעם. כמובן, שזה לא במקום שירות מצויין, אבל אם הכל בסדר, זה בהחחלט עשוי להוריד משמעותית את הסיכוי שהם ינטשו אתכם.

הפקת אירועים עסקיים לעובדים

בסופו של יום, כל עסק, החל מעסקים שכונתיים וכלה בקונגלומטים, מכולת, מכרה יהלומים או בנק… כל עסק מורכב מאנשים. כח אדם איכותי ונאמן הוא הבסיס לעסק מצליח ובעלי עסקים מצליחים מבינים שאנשים איכותיים זקוקים לקצת יותר משכר הוגן. אחד הגורמים העיקריים לנאמנות עובדים הוא טיפוח של גאוות יחידה ויצירת מקום עבודה שכיף להגיע אליו בבוקר ונעים לבלות בו את היום. אירועים עסקיים שתוכננו בצורה טובה מצליחים להשיג כמה מטרות, ראשית, הם מעבירים לעובדים מסר ברור – אתם חשובים לנו. נקודה. רק חברה שהעובדים שלה חשובים לה מוציאה מכיסה סכומי עתק בשביל שיהיה לעובדים טוב. מעבר לרמה ההצהרתית, אירוע עסקי שמתוכנן בצורה נכונה, מסייע לעובדים להתגבש מחוץ למקום העבודה וגורם להם להגיע למשרד כנבחרת מאוחדת של אנשים שטוב להם זה עם זו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *