או איך לא תפספס לקוחות
אז למה העסק שלך צריך שירות מענה אנושי לעסקים ? זה ברור שאף עסק לא רוצה לאבד לקוחות פוטנציאליים אבל כיצד ניתן להגיע למצב של זמינות 24/7 ?
Woki מספקת שירות מענה אנושי לעסק שלך ברמה הגבוהה ביותר בשוק !
שירות המענה האנושי הוא שירות שנותן לעסק שלך מענה אנושי מהיר ואיכותי 24/7 , בין אם אתה עסק זעיר, עסק קטן או חברת ענק עם מאות או אלפי עובדים. שירות מענה אנושי שלם, כפי שאנחנו קוראים לו, הוא שירות שמסוגל לא רק לענות בשם העסק שלך במהלך כל שעות היום אלא גם להתנהל בדיוק כמו שאתם בחברה הייתם מתנהלים בכל סיטואציה.
Woki מספקת שירות מענה אנושי לעסקים 24/7 – אנחנו עונים בשבילך בכל שעה בה אתה צריך אותנו , בזמן עומס בשיחות כאשר כל הנציגים שלך תפוסים או אחרי שעות העבודה כשכולם בבית ואפילו בחגים ושבתות.
אנחנו מביאים את הניסיון רב השנים שלנו , במסגרת התפקיד אנחנו בונים את תסריטי השיחה בצורה מיטבית ומותאמת במיוחד לעסק שלך. אנחנו משתדלים מצד אחד שהמענה יהיה יעיל וקצר עבור המתקשר ומצד שני, לספק מספיק מידע רלוונטי ומקצועי לנציג המאפשר לו לשרת את הלקוח בצורה מיטבית.
אנחנו רוצים לתת למתקשר תחושה כאילו המזכירה בעסק ענתה לטלפון ולא נציג במוקד חיצוני. שירות מענה אנושי שכזה כאשר מבוצע בצורה איכותית מביא בחשבון לא רק את מה שאתה כלקוח של החברה רוצה שנמסור.
מענה שכזה לוקח בחשבון גם את מה שעובר על הנציג שלנובזמן שהוא או היא מדברים עם המתקשר על הקו, וכיצד אותו נציג בו זמנית קורא את ההוראות המכוונות אותו וגם מקליד את תשובותיו של הלקוח.
לצורך ביצוע פעולה זו נדרש ניסיון משמעותי על מנת לבנות תסריטי שיחה איכותי יעיל וייחודי.
בחברת Woki אנחנו גאים שיש לנו את היכולת, הידע, הניסיון וכוח האדם ברמה הגבוהה ביותר האפשרית לביצוע משימות אלו.
כיצד זה עובד מבחינה טכנולוגיה ?
מבחינה טכנולוגית Woki היא חברה חדשנית וטכנולוגית ברמה שטרם נראתה בתחום זה. היכולת של חברתנו לשלב את הניהול והניסיון שלנו יחד עם מערכת טכנולוגית חדשנית בשילוב עם מערכות נוספות הקיימת בשוק, מאפשרים לנו לתת שירות איכותי, מהיר ולהביא לידי ביטוי את כל היכולות שלנו בצורה המיטבית לטובת העסק שלך.
יכולות אלו מאפשרות לך לתת לנו עשרות תסריטי שיחה שונים למצבים וסיטואציות שונות הכוללות עץ החלטות משתנה בהתאם לתשובות.
אז תרשה לעצמך להתקדם למענה אנושי של Woki. אצלנו, פתאום הכל מתחבר.