דף הבית / בר מצווה / איך לארגן אירוע בר מצווה מוצלח
בלונים שחור וצהוב

איך לארגן אירוע בר מצווה מוצלח

בר מצווה הינה חגיגת יום הולדת מיוחדת במינה, המציינת את המעבר מילדות לבגרות. זהו אירוע מרגש, הדורש היערכות והתארגנות מבעוד מועד על מנת שהאירוע יהיה מוצלח ומהנה הן עבור חתן הבר מצווה, שזהו יום גדול ומיוחד עבורו והן עבור המשפחה והאורחים. לצורך כך, ריכזנו עבורכם טיפים שיסיעו לכם לעשות נכון את הדברים ולזכות לאירוע שיענה על כל ציפיותיכם:

מקום לחגיגה

מומלץ להתחיל לחפש מקום לאירוע כחצי שנה לפני המועד על מנת שלא תמצאו עצמכם מתפשרים על מקום מועדף פחות בגלל שהמקום שרציתם תפוס. קחו בחשבון כי האפשרויות בפניכם מגוונות, כאשר תוכלו לבחור גן אירועים מתוך מבחר גני אירועים ירוקים וטבעיים או ללכת על אולם אירועים מעודן ואלגנטי. אפשרות אחרת, במידה ואתם מתכננים אירוע מצומצם, היא לקיים את האירוע במסעדה המקיימת אירועים קטנים או אם בחרתם לערוך מסיבה רק לחברים הצעירים, אז הבחירה האולטימטיבית היא במועדון המיועד לאירועי בר מצווה. בכל מקרה, הבחירה תהיה בהתאם לאופי האירוע, כמות המוזמנים ועונת השנה בעת האירוע. במידה והמקום כולל גם קייטרינג או כיבוד לאורחים, חשוב לקיים מפגש טעימות לפני הסגירה עם המקום מאחר ולאוכל באירוע יש חלק מכריע ועיקרי בהצלחת האירוע כולו.

מועד האירוע

יש באפשרותכם לקיים את האירוע באמצע השבוע בשעות הערב- הבחירה הקונבנציונאלית, המתאימה לאירועים גדולים או דווקא ללכת על אפשרות פחות נפוצה אך עם השנים נעשית מקובלת יותר ויותר והיא לקיים אירוע צהריים ביום שישי. האפשרות השנייה מתאימה בעיקר לאירועים סולידיים וקלילים, פחות רשמיים ומחייבים, כך שאפשר להסתפק במוזיקת רקע נעימה ולא בתקליטן שירקיד את האורחים.

חיפוש נותני שירותים

אחרי שסגרתם על מקום ויש לכם כבר תאריך לאירוע, זה הזמן לחפש נותני שירותים, שכל אחד מהם תורם את חלקו וביחד הופכים את האירוע למושלם. כדי לתעד את האירוע ולהשאיר מזכרת להמשך, תצטרכו לבחור מלם המתמחה בצילום אירועים ולצידו התקליטן, שיהפוך את האירוע לשמח במיוחד ובאמצעות בחירת שירים שיתאימו לאופי האירוע ולאופי האורחים, רק מעטים יישארו ליד השולחנות בעוד שהרוב המכריע יפזז על רחבת הריקודים. במידה והמקום בו בחרתם לקיים בו את האירוע אינו כולל קייטרינג משלו, בפניכם המשימה לבחור את הקייטרינג המתאים ביותר שיענה על הדרישות והעדפות הקולינריות שלכם ושל האורחים הצפויים להגיע.

גימיקים לאירוע

במידה ותהיו מעוניינים לשדרג את האירוע ולהפוך אותו למיוחד וייחודי ופחות סטנדרטי, תוכלו לבחור בגימיקים כמו מופע זיקוקים ופירוטכניקה מרהיבים, מכונת בועות סבון חשמלית, מכונה המפזרת פתיתי שלג שלג, תותח הקונפטי מופעל בלחץ גז כך שביכולתו להעיף כמויות גדולות של ניירות קונפטי מיוחדים, מעגל מתופפים, קריקטוריסט שיצייר את האורחים במהלך האירוע – השמיים הם הגבול (או בעצם התקציב שהגדרתם לצורך העניין).

הופעה חגיגית במיוחד

לכבוד האירוע וודאי תרצו להיראות במיטבכם, כך שאת חיפוש הבגדים לא כדאי להשאיר לרגע האחרון כך שתאלצו לבחור בלחץ זמנים. מומלץ להתחיל את החיפוש כחודש לפני לפחות. בגדי חתן הבר מצווה כוללים חליפות מחויטות, חולצות מכופתרות, עניבות ססגוניות וכל מה שצריך על מנת ליצור מראה של פעם בחיים ולהיות כוכב האירוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *