דף הבית / חתונה / קייטרינג / בחירת קייטרינג

בחירת קייטרינג

ידוע כי אחת המטלות הקשות ביותר העומדות בפני האישה במהלך חייה היא תכנון חתונתה, דבר המקבל משנה תוקף, על רקע העובדה שמהבעל מצופה רק להגיע לאירוע, ולהשתדל שלא להכתים את החליפה.  שתי בחירות קשות עומדות בפני הכלה המיועדת, ויש האומרים שהן תכרענה את הכף ותקבענה האם האירוע יוכרז כשיק או כשוק: בחירת אולם אירועים ובחירת קייטרינג. סליחה, כמה אייטיז מצידי, מעתה אמרו גן אירועים, אולם אירועים מביא איתו ריח לוואי של מי קולון זולים. הגן לעומתו, מעוצב בטוב טעם, פרי עבודתם של טובי הכישרונות, שנשכרו על-ידי חברות מקצועיות שכל עולמן הוא תחום הפקת אירועים, ומשלב נוף פסטורלי עם רחבת ריקודים אורבאנית שהיא המילה האחרונה בסצנה התל-אביבית.

קייטרינג: אם לא נאכל, איך נשמח?

אחרי כל ארוחה משפחתית או אירוע חברתי, נושא השיחה החם ביותר הוא האוכל. האם היה טעים ומלהיב או תפל ומשעמם, האם בעלת הבית השקיעה והתקינה ארוחת גורמה בעלת 5 מנות או הזמינה קייטרינג, ואיך כל זה מסתכם בהשוואה לאירוע הקודם שהוזמנו אליו. אנחנו אוהבים לאכול ולהתעסק באוכל, וככל שהיצע המזונות הולך ומתרחב, כך אנחנו נעשים יותר בררנים, אם פעם הסתפקנו בגפילטע פיש או חריימה שסבתא הכינה לחג, היום זה לא חג בלי ארוחה במסעדת גורמה או הזמנת קייטרינג משובח. מתוך כך ניתן להקיש כי כאשר מדובר באירוע של פעם בחיים, החשיבות של רמת הקייטרינג והתאמתו לחיכם של קהל האורחים היא קריטית. על מנת לעשות זאת יש להתחשב בשיקולים רבים, כגון כשרות וכפועל יוצא תפריט חלבי או בשרי, שעטנז של תבשילים או מוטיב טעם מוביל… בכל אופן, נסכם ונאמר כי כפי שהדרך ללבו של גבר עוברת דרך קיבתו, כך גם הדרך לליבם של האורחים, שהקדישו לא מעט זמן ומזומן על מנת להשתתף בשמחה, היא דרך סיפוקם הקולינרי.

הפקת אירועים: ההצגה חייבת להימשך

הפקת אירועים היא עסק סבוך ביותר. זוהי מלאכת מחשבת הדורשת התאמה מלאה לצרכי הלקוח ורצונותיו, ידע בתחום הניהולי והפיננסי, חוש אסתטיקה משויף ועדכני, יצירתיות, נועזות ויכולת לקלוע לטעמו של הקהל שלא יפסיק לדבר על האירוע.  עם זאת, אין ספק שזוהי מלאכה ששכרה בצידה. מפיק אירועים מרוויח סכומים שנעים בין 8000 ל-15000 שקלים לאירוע. בל נשכח שהשכר מכיל בתוכו פיצוי על הדרישות וההצקות הבלתי פוסקות שמגיעות מצד כלות השמחה ומשפחות החוגגים. כבר לא נשמע כמו סכום מופרך, נכון?  חברה מצליחה להפקת אירועים צריכה להתנהל בכל יום כמו מכונת מלחמה משומנת היטב, מוכנה לתקוף כל אתגר, תקלה או הפתעה שייקרו בדרכה.  צריך לזכור שלאירוע יש ערך אמוציונאלי רב, וכל תקלה זעומה עלולה לגרור תגובות במימדים של אסון טבע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *