דף הבית / חתונה / מפיקים חתונה – טיפים לכלה הטרייה
שלט התחתנו

מפיקים חתונה – טיפים לכלה הטרייה

בעוד חתונה היא אחד האירועים המרגשים והמשמחים ביותר בחייהם של כל בני זוג, הפקת החתונה יכולה להיות משימה די מרתיעה בהתחלה. לא רק שמדובר בערב אחד קריטי אותו כולם יזכרו לנצח ובו את נמצאת תחת אור הזרקורים, אלא זהו גם היום הקסום עליו חלמת מאז ומתמיד, היום בו את מתחתנת עם אהוב ליבך. הרבה לחץ יש כאן, וניתן בקלות ללכת לאיבוד במסגרת הפקת האירוע. לכן, בקטע הבא נעבור על כמה נקודות בסיסיות, ראשוניות ומרכזיות במסגרת הקת החתונה שעל כל ארוסה טרייה להכיר.

הדגשים העיקרים לכלה הטרייה הם:

ü      גני אירועים – הצעד הראשון לאחר שהחלטתם על תאריך הוא למצוא גן אירועים שפנוי לתאריך זה ומקובל עליכם. ישנם בארץ גני אירועים רבים, כאשר במהלך הבירורים חשוב לשים דגש על מחיר ועל אופי ההזמנה – האם גן האירועים מספק לכם את כל השירותים הדרושים, האם משכירים לכם רק את הגן ואתם צריכים לדאוג לכל השאר וכד'.

ü      רשימת מוזמנים – ארגנו רשימה סגורה עד כמה שיותר מהר של כל מי שאתם רוצים שיהיה בחתונה שלכם. מספר האורחים הסופי הוא חשוב הן לשלבי ההכנה הבאים (למשל – הזמנת מספר מנות מסוים משירות הקייטרינג..) והן על מנת שתוכלו לבחור הזמנות, לשלוח אותן ולקבל תשובות בהקדם.

ü      שירותים עיקריים – לאחר שעברתם את השלב של חיפוש גני אירועים וסגירת עסקה עם גן מסוים, הגיע הזמן לדאוג לשירותים העיקריים להם תזדקקו בחתונה. שלב זה תלוי כמובן במה שסיכמתם עם גן האירועים עצמו, אבל בין אם הוא דואג לשירותים אלו או אתם דואגים להם, באחריותכם לוודא כי משיהו מטפל בכל הנושאים הבאים – קייטרינג (כולל סגירה על מחיר, הרכב התפריט ומספר המנות), תקליטן והגברה, צלם ווידיאו וסטילס, אטרקציות נוספות (במידה ואתם מעוניינים – לא חובה בכלל..).

ü      טיפוח אישי – עליכם לדאוג לכל מה שנוגע להופעה האישית שלכם – החתן והכלה. נתחיל בכלה – שמלת כלה, איפור כלות מקצועי, עיצוב שיער, טיפולים קוסמטיים לעור הפנים והגוף, מניקור, פדיקור וכל מה שרק נראה לך שאת צריכה (או רוצה – זה היום המיוחד שלך, ניתן להתפנק…). על פי רוב, הכי פשוט לסגור מבעוד מועד עם סלון כלות שמעניק טיפול מקיף וכולל ביום החתונה עצמו – החל מעיצוב שיער ועד איפור כלות מקצועי לעילא. במקרה של החתן ישנם פחות דברים לדאוג להם (אלא אם כן גם הוא מעוניין במניקור ואיפור כלות…), והם מסתכמים פחות או יותר בחליפה מתאימה, תספורת וגילוח.

ü      בלי לחץ – זהו אמנם לא שלב בהכנות לחתונה, אך זהו מסר החשוב יותר מכל הנקודות שהובאו קודם. חשוב מאוד לא להילחץ יתר על המידה, ולזכור בכל שלב ושלב כי זהו היום הגדול שלכם, יום אשר מוקדש כולו לכם, ויום בו המטרה העיקרית היא שאתם תיהנו ותהיו מרוצים ("אתם" מתייחס אומנם לחתן ולכלה גם יחד, אבל בפועל הכלה היא מרכז העניינים אם להודות באמת…). לכן, גם אם ההכנות נהיות מלחיצות ואפילו מייאשות, חשוב לקחת נשימה עמוקה ולהירגע לפני הכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *